.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهميه بنزين سه‌ماهه تابستان

معاون اول رييس‌جمهور با تاکيد بر کنترل هوشمند و ضرورت ساماندهي تأمين سوخت خودروها گفت: بايد از بکارگيري مخازن گاز وارداتي خودرو جلوگيري و با کساني که با نصب مخازن غير‌استاندارد موجب ضرر و زيان در کشور مي‌شوند برخورد شود.

به گزارش ايلنا ، محمدرضا رحيمي شب گذشته در جلسه کارگروه ستاد توسعه حمل و نقل، با اشاره به لزوم افزايش جايگاه‌هاي سوختگيري در‌کشور، بر ايجاد تنوع در سبد سوخت تاکيد کرد و گفت: روي آوردن به سوخت‌هاي جايگزين بنزين از جمله LPG ، الکل و CNG گامي براي حفاظت از محيط زيست و جلوگيري از انحصاري بودن بنزين در سبد سوخت خواهد بود.

در اين جلسه در خصوص سهميه بنزين سه ماهه تابستان، تکاليف وزارت نفت در بسته سياستي هدفمندسازي يارانه‌ها در حوزه حمل و‌نقل عمومي، توسعه حمل‌و‌نقل عمومي و ارتقاي ايمني راه‌هاي روستايي بحث و تبادل نظر شد.

در اين نشست همچنين گزارشي از آخرين وضعيت احداث جايگاه‌هاي CNG، آمار کارت هوشمند صادره براي تاکسي، وانت و شخصي‌هاي CNG سوز، توسعه سامانه پرداخت الکترونيکي بهاي سوخت در جايگاه ها و آخرين وضعيت طرح افزايش ظرفيت جايگاه‌ها ارائه شد.

توسعه وسايل نقليه عمومي و اعطاي تسهيلات، متناسب با دورافتادگي و محروميت مناطق از ديگر موضوعاتي بود که در اين جلسه مورد بحث و تصميم‌گيري قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.